söndag 6 september 2015

Orientering

I morse stack killarna iväg på Joels första orienteringstävling. Tjejerna i grannhuset var också med. Tyvärr innebar bilfärden till Trollhättan direkt efter frukost att Joel blev åksjuk. Två gånger var de tvungna att stanna under vägen. Stackars lilla hjärtat.

Men orienteringen gick bra och efteråt kalasades det på korv med bröd och fika.

Jag och Ines höll oss kvar här hemma. Efter morgonamning och väldigt kort sovpromenad, Ines somnar på två min om vi rullar henne på grusvägen på baksidan av huset, passade jag på att vila...

Eh, nej! Jag passade på att duscha, baka, dammsuga, och göra rent dammsugaren...?!? Ibland blir jag lite trött på mig själv, men dammsugaren är nu ompysslad och skinande ren i alla fall och jag ska passa på att laga mig lite lunch innan Ines vaknar och killarna kommer hem har jag tänkt. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar