lördag 27 juni 2015

Syskonkärlek

Att vara mamma till två små är inte alltid en dans på rosor. I måndags morse satt jag på köksgolvet med två gallskrikande barn i knät och ville helst bara skrika högt jag med. Men på nåt sätt lyckades vi samla ihop oss och efter en stunds amning samtidigt som jag och Joel fick lite frukost i magarna blev vi betydligt gladare och mer tillfreds alla tre.

Men det här inlägget skulle faktiskt handla om guldstunderna. De där lyckliga ögonblicken då jag ser Joel och Ines tillsammans och får nypa mig i armen för att jag knappt kan tro att det är sant att jag får vara mamma till dessa två små underbara varelser.

Joel har gett sin syster smeknamnet "Beben".

En midsommarpuss efter blöjbyte i sjöboden.

God morgon lilla Beben.

Här badas och tvättas lillasyster.


Mysstund i soffan efter en dag på förskolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar