onsdag 6 juni 2012

Nationaldagsfirande

Precis som många andra göteborgsbor har vi idag firat nationaldagen i Slottsskogen. Kaffe, bullar och filt hade vi med oss och kunde njuta av i solskenet. Efter en stunds lek på filten och ett par kraschade solglasögon (mammas) senare somnade Joel in till tonerna från Göteborgs symfoniorkester som gjorde ett fantastiskt framträdande.

Efter denna mysiga stund har killarna nu gett sig iväg till farmor. De ska äta middag och sova över där och jag ska tillbringa min första hela natt utan Joel här hemma. Fastän jag sett fram emot och trånat efter att få en hel natts ostörd sömn kan jag inte låta bli att redan längta efter min lilla sötis.


Leker i vagnen i väntan på pappan.
Här firar vi nationaldag tillsammans med lite annat gott folk.
Picknickar! Hur Joel lyckades få upp den lilla plastflärpen på bullpåsen alldeles själv är för oss en gåta.
Nu drar grabbarna till farmor och jag längtar redan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar