tisdag 22 november 2011

Busy day


Hej!

Pappa Patrik kan vara lugn. Joel och jag har det så bra här hemma om dagarna. Hemma och hemma, vi är ute på en hel del trevligheter i veckorna. Idag var vi och hälsade på elever och kollegor på min skola. Joel fick en jättefin "pippi-tröja" med mössa till och jag fick en massa härliga kramar från mina goa elever. Efter detta blev det även ett stopp hos vännerna Malin och Ruth men då var Joel helt slut och sov mest hela tiden.

I morgon ska vi till BVC och väga och mäta Joel och så blir det träff med föräldragruppen på eftermiddagen. Nu är det bara att hoppas på en god natts sömn så att vi är pigga och glada hela dagen.

1 kommentar:

  1. Sandra, så fin den är din blogg! Ska följa den med spänning!
    Hoppas att jag och Calle snart får möjlighet att träffa både er och Joel!

    Många kramar/Annette

    SvaraRadera