fredag 25 november 2011

För två månader sedan...






För två månader sedan var min mage stor och rund och gick under tilltalsnamnet "Bullen". Jag hade på fredagen jobbat min sista arbetsdag och hade nog räknat med några dagars hemmalunk innan Bullen skulle komma ut. Så blev det dock inte riktigt.

Tidigt på lördag fm gick vattnet och efter två turer till Östra, vi åkte hem en stund under dagen då värkarna inte kommit igång än, var det dags. Vår underbara kille föddes kl, 04.25 på söndag morgon. Då hade jag badat i ca 5-6 timmar, ätit pannkakor som barnmorskan serverade mig och Patrik, sugit i mig en hel massa lustgas och fått kvaddlar mot värkarna.

Efter smörgåsbricka och några timmars väntan var vi två väldigt trötta men ofantligt lyckliga föräldrar som fick komma upp till BB med världens finaste lilla Joel.

Älskar dig Joel Per Sebastian Lundgren

1 kommentar:

  1. Vad härligt med lite tidiga bilder. Jag gillar den med tummen upp!

    SvaraRadera