torsdag 24 november 2011

Idag är en stor dag.


Joel sover inte så gärna i sin egen säng, helst vill han ligga i mitt knä eller vara ute och rulla i vagnen då han sover på dagtid. Men under förmiddagens försök att lägga honom i sängen så lyckades jag faktiskt att få honom att somna där, och detta efter bara 5 minuters sjungande. :)

Nästa stora var att vi för första gången provade att ge honom lite mat i nappflaskan och att det gick hur bra som helst. Stort för mig att känna att jag kommer att kunna vara borta en stund vid tillfälle men kanske ändå större för Patrik som för första gången kunde sitta och mata sin lilla son.

1 kommentar:

  1. Åh här kommer kommentarerna :)

    Shit, vad skönt att det bara funkade med flaska. Det har det inte gjort för mig och då är man ju så bunden. Lucky you.

    SvaraRadera